05.03.2012 - måndag

åkte till mattias i söndags efter att jag var i stan så då blev det ju inge skrivande.
men det dör ni nog inte av .
fick med mig lite saker hem som jag nog kan få med på bild sen och lägga upp.
om ni vill veta en sak om mig så är jag JÄTTE dålig på att ''shoppa'', eller ja, handla kläder.
jag handlar nästan aldrig kläder, utan min mamma gör det åt mig i stort sett.. HAH.
nejmen ibland så slänger hon iväg ett sms och säger att hon hittat något som skulle kunna passa mig, sen håller vi tummarna att det gör det också.
ja, men jag är inte så tjejig av mig på det sättet, och inte dör jag av det heller.
fast jag fick med mig rätt tjejiga saker hem kan jag lova, nästan bara sommarkläder, underbart.
annars har jag väl inte gjort så mycket idag, var nere på dal och åt fettomat med mattie till frukost, och sen gick vi på en liten vårpromenad, och nu sitter vi här.
snart bär det av till ica för att köpa lite gottgott, den här veckan ska vi ju ta tag i friskis&svettis också, man vill ju platta till magen lite nu innan sommaren, hehe, nejmen vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt fina bilder.. vad är de för kamera du använder + ad har du för objektiv? :)

2012-03-06 @ 12:34:23
Postat av: Anna

Haha läskigt, man vet aldrig kanske är släkt.. då är det inte bara det regnbågsfärgade pubishåret som är likt $$$:

2012-03-06 @ 18:44:48
URL: http://annaoki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0