01.03.2012 - trubbel i paradiset

efter en lång gåväg hem så sitter vi äntligen här i soffan till trubbel i paradiset.
vi var nere på pubben och fick i oss lite gott i magen, blev hamburgare som vanligt hehe.
blev även billjard, och måste jag ens nämna att jag inte vann?
nej, jag tror ju inte det.
idag då, jo idag så åkte jag och mattias ut i backarna till det sköna vårvädret.
det var verkligen överdrivet varmt och strålande sol, och kollar man på all ansiktsbok uppdateringar så verkar det ju inte vara lika lyckat där hemma, usch jag vill inte hem.
den här veckan har gott så snabbt, jag vill inte tillbaka till verkligheten och ha denna jävla klump i magen.
jag har mått så otroligt bra här, men snart är det över.
jaja, det är den dagens problem, nu vill jag gosa lite med min bebis, later!

sådan far sådan son

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0