05.07.2012 - lagligt och coolt

jahap, igår blev det ju en tripp till ceasar's där jag fick i mig min första lagliga alkhol, och det slutade faktiskt med att man var lite halvt lullig på vägen hem.
hursomhelst så blev jag även lurad på en födelsedagsshot som absolut inte den röda geggan i var i hallonsmak, utan på svepet ner så märkte jag att det tillslut var en tabasco shot, eller ja, en flatline.
satt väl i en kvart och höll händerna intryckta mot magen, redo för att springa ett marathon till närmsta handfat.
men som tur var gick allt relativt bra, och den satt till och med bra tillslut.
nog om det, det var iallafall mysigt, och jag tvingade i linda en shot så kvitt blev vi iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0