24.01.2012 - tisdag

hej på er, nu är det tisdag och egentligen skulle jag sluta NU.
sista 2 och en halvtimmas lektionen kom inte läraren på 20 min på.
och sedan kommer man ju ihåg ifrån grundskolan att man fick gå efter 15-20 min eler hur det låg till hehe.
så då gick vi, kändes jävligt skönt att åka hem när det inte var så himlans kolsvart ute.
förövrigt så har den här dagen varit relativt chill faktiskt!
förutom med att jag kände mig så otroligt luffig idag, orkade inte kamma håret imorse, tog på mig mattes förstora tjocktröja för att jag lyckades spilla på min tröja igår (ovanligt), och sedan gammalt smink.
usch fy, nä snygg kände man sig ju inte riktigt.
äsch, man kan ju inte vara snygg hela tiden eller hur ;) HAH skoja, shit skoja.
jaja nu får jag ta att packa cheer väskan med skridskor och kläder för 4 dagar frammåt efter som att jag inte kommer att komma hem, ever again.
men vi hörs senare gör vi!

bobbieslobbie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0