18.01.2012 - onsdag

var nyss ute med lillebrorsan och filmade lite.
han har fått en ny data så nu funkar redigeringsprogrammet vegas pro 10 alldeles utmärkt!
så vi ville prova att redigera osvosv, filmen blev väl helt ok faktiskt, kvällsmysig iaf!
kanske lägger upp den sen någon gång, så nu känner jag att jag vill börja filma ännumer.
och göra massa videos och så, så att man kommer ihåg på det sättet också inte inte bara i mina bilder.
wellwell, det är onsdag, bara torsdag kvar, sen är det fredag, woho säger jag bara!
på fredag ska jag möta upp bubban efter skolan och sedan ska vi åka hem till mig.
han kommer spendera hela helgen hos mig efter lite tvång så det kommer bli mysigt det hoho!
haha äsch, aja nu ska jag upp och äta och sedan hoppa in i duschen.
jag och lillebrorsan gjorde det vi alltid brukar göra, snärta varandra på armarna.
haha fan vad det svider, han fick in sånna jävla bra slag idag!
så känner att jag måste duscha av mig svidandet, om det nu kommer att funka..
men det återstår att se! later!

gammal sommarbild på mig och min älskling emmie


Kommentarer
Postat av: hanna

skaffa vimeo.com då kan du ladda upp mysiga filmer och kolla på andras :)

2012-01-18 @ 20:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0