13.01.2012 - 05:31

ja ni, vad gör jag vaken nu undrar jag?
nejmen jag gick faktiskt och la mig vid halv 8 idag.
blev så seg att jag inte ens kunde stå upp på mina egna små ben så jag la mig i sängen och tvärtdecka på någon sekund.
vaknade 00.00 av en mardröm.
drömde att jag ramlade av ifrån en båt och att det låg massa döda kroppar på botten.
det fick jag nog ifrån pretty little liars avsnittet, dock var det inga döda kroppar med...
lyckades iallafall somna om, men sen vaknade jag av en till 03.00.
då handlade det om att jag blev jagad i typ japan av människor som bärde massa hemska masker.
den var sjukt störd, det var någon typ av ritual, ja lite annorlundare än mina standard dinousaure mardrömmar iaf.
anyways, jag är ju en rätt klumpig människa, lyckas alltid spilla, snubba, halka, mumla när jag pratar, och göra sånt där som man måste skämmas över sen.
och nu är det ju fredag den 13de också. 
mattias sa i telefonen igår att han inte visste om han vågade vara med mig idag, så farlig är jag väl inte?
inte som att jag kommer lyckas döda någon precis..

menmen, klockan är halv 6 och jag ska upp 7, så det känns onödigt att sova vidare.
har ju trotts allt redan varit vaken i 2 och en halv timme nu.
håller på att ladda ner avsnittet som kom ut för någon timma sedan av vampire diaries.
så det ska jag sysselsätta mig med såfort den är klar.
medans ska jag längta efter min älskling som jag ska möta kl två.
slutar aldrig sakna honom, jävla honom.
äsch, vi hörs!

blir ju nästan lite rädd för mig själv på den här bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0