09.01.2012 - Kändisinlägg by Beefcake.

Godkväll!
Kan direkt nämna att jag inte kommer säga mitt namn i texten, med tanke på att ni som läser kanske kollar upp mig på Facebook och inte alls håller med om hur biff jag är.
Hur som helst. Jag har börjat se saker och ting på lite andra sett när det kommer till livskvalitet! Det har blivit så in i helvete med onödiga extra kilon såhär över julen, och efter att ha hittat ett kors ute på krogen så såg jag det som ett tecken att nu äre fan dags.
Jag har också hunnit med rätt mycket idag, jämfört med hur lite jag egentligen gör om dagarna. Har hört att sova bort dagarna är " The new shit". Så jag har tex. hunnit med både en promenad samt gymmat! Bara det är en bedrift i sig. okej, nu när man skriver ner det så är det inte lika mycket saker som man trodde man hade gjort, det var väl just promenera och gymma som kändes så bra. Tillbaka med lite rutiner lixom!
Jennie och Theng låg och sov till halv 7. Jag låter tystnaden tala för sig själv..
Kan lova er att det inte var det sista inlägget av Beefcake! I´ll be back.
Fuck off.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0