27.02.2012 - 00:03

hej på er, vi kom hem för ett inte så långt tag sedan och nu sitter jag i soffan med halvstängda ögon.
under kvällen så har vi varit nere på en pubb och umgåts med billjard och fotboll.
känner att drickan bara gjorde en så otroligt mycket segare än vad man hade hoppats på!
allmänt så har den här dagen verkligen tagit kål på mig, är inte van med så mycket motion.
nej, jag tror nog att jag ska klättra upp till loftet nu och lägga mig, måste samla nya krafter inför imorgon!

säger godnatt till en bild jag fick med mig hem idag, så sjukt mycket stjärnor på himlen!

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Grym bild! :)

2012-02-27 @ 01:05:08
URL: http://hejvasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0