24.02.2012 - om ointressanta jag

ellen om Töm ditt rum på tonårstankar nu, Du sa, ”Gör ditt val, ta ett självständigt beslut”:

Kan du inte göra ett litet inlägg om berätta lite om dig? vore jätteroligt!


det ser ju ut som att den där kommentaren är skriven av mig själv (haha), men jag lovar er, det är den faktiskt inte! :(
förövrigt så kan jag ju iallafall säga hej till dig ellen, och att det är roligt att du vill veta mer om mig!
men kan säga redan nu att det inte är något speciellt med mig, och jag har otroligt svårt för att skriva om mig själv.
men vet du vad, om det kan vara till någon hjälp så länkar jag till ett gammalt inlägg där jag fick med lite allt möjligt konstigt om mig själv! :)
http://jenniephoto.blogg.se/2011/december/innefran-ut.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0