22.02.2012 - thoughts

hanna din babe om 21.02.2012 - dessa milda vindar och så kallad sommarkänslorna.:
vår sommar var bäst :(

svar: ja hanna, det var den, utan tvekan! <3

när jag tänker tillbaka på sommaren som nydligen var, eller vad som känns som åratal sedan, så inser jag hur sjukt dålig jag är på att höra av mig till de nya jag lärde känna.
jag har alltid varit sådär, dålig på att höra av mig menar jag då.
det är väldigt tråkigt, eftersom att ni var så himla fina, och jag mådde så himla bra omrking er.
det kan ju delvis bero på att vintern kom, och på det sättet suger vintern.
allt blir ju så dystert och negativt, orken försvinner ju för det mesta, äsch ser ju ut som att våren börjar krypa fram utanför fönsterna nu, och det är en början.
för att tänka bort om alla emotankar så sitter jag på grafiska mediakommunikationen nu, så jävla lamt!
kom iallafall in till skolan, det är väl huvudsaken.
dock kan jag inte tänka på något annat än sälen nu, vill verkligen bara åka iväg, nu, alltså nu, nu.
får vänta tills runt 9 på lördagsmorgonen då jag mattias och hans bror tar tåget.
nej nu spricker jag av längtan, vi hörs senare!
senså missade jag ju mitt 2 års jubelium på denna blogg, tragiskt...

ett par (somserenaningavlångaut) fossingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0