20.02.2012 - måndag

jag undrar verkligen varför det ska vara så svårt att hitta på rubriker.
ibland lyckas man ju kanske en gnutta, annars är dom ju råtråkiga!
jaja, måndag får duga, för det är ju trots allt måndag.
idag stannade både jag och mattias hemma eftersom att vår skola var i romme, eller dom flesta iallafall.
lite avundsjuk var man ju, fast det är ju bara 4 dagar kvar innan vi drar oss vidare till sälen.
gosh vad jag längtar, sitter så fint att få spendera en vecka där uppe med min kära.
det är precis vad jag behöver just nu, åka bort ett tag.
äsch, jag fortsätter med nedräknandet och längtandet i tystnad istället.
anyways, klockan är bara 9 och jag tror nog inte att mattias eller jag kommer att somna på dom närmsta timmarna.
men jag säger godnatt ändå, bara för att jag vill, och kan, och så vidare.

och som många andra gånger, en gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0