16.02.2012 - torsdag

idag blev jag väckt klockan tolv av ett samtal ifrån den röstan man liksom verkligen ville vakna upp till.
tror ni förstår vem jag menar, fast så var ju inte fallet ifrån början.
vaknade upp vid halv 6 och hade spyan i halsen och kände mig så otroligt yr.
men längre än så ville det inte komma, så istället la jag mig ner i sängen igen och stängde av alla alarm och fortsatte sova.
har vaknat upp på det där sättet en gång för inte så länge sen hos mattis också.
man verkligen vrider och vänder på sig samtidigt som man försöker göra allt bättre genom att ha en redigt grepp om magen, fast det funkar liksom inte riktigt så.
äsch, fick precis i mig ett par mackor så nu känns allt mycket bättre, har lust att ta egopics idag, fast jag har verkligen ingen lust att fixa mig at all.
får väl se hur det går till väga, vi hörs senare gör vi!

en hand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0