11.02.2012 - någongång innan klockan blev 00:00

kvällen spenderades hemma hos mattias för den största delen.
blev ''förkrök'' här, och dom drack ju iallafall i syfte till skillnad från vissa andra som inte får gå ut...
marie, mattes mamma hade precis kommit hem ifrån en krysning och hade med sig 3 kompis.
haha kul hade vi ju det iallafall.
blev lite frågor som var pinsamma att svara på, som '' brukar ni ha sex, eller knullar ni bara?'' när marie satt bredvid också, det var lite hemskt, men kul ändå haha...
när dom drog ut till krogen så drog jag in till stan, i stockholm, och fikade med johanna och lina.
det var riktigt mysigt och trevligt må jag säga kära ni.
vi satt där till runt klockan 01.00 någonting och sen tog jag sista tåget tillbaka.
alldeles för hög iso, men jag hade inget val, blixten ville man ju inte moodbreaka med hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0