09.02.2012 - dina lakan är konfetti, nu ska himlen bli vit

ikväll så var det telefonen som fick vara en stor del.
blev två timmars pratade med pojken och fick bland annat reda på att jag ska med honom och hans pappa och så upp till sälen på sportlovet.
det kommer nog bli riktigt mysigt, det var det ju när jag var nere i byn där hans pappa bodde också.
så det är något man lägger på längtalistan.
har spenderat resten av kvällen med ett varmt bad och photoshoppande, på gamla bilder då.
ska möta mattias efter hans jobb så jag kan få mitt sablars minneskort, saknar min bebis, mina två bebisar.
så ska försöka ta mig till skolan imorgon eftersom att min slutning ändå passar ihop med när han slutar.
nä om man ändå ska släcka datorn och tända nattlampan.
det är något jag verkligen inte kan, sova utan en lampa tänd när jag sover själv, tror nog nästan att jag aldrig har gjort det medvetandes alltså!
är det kolsvart och knäpptyst är det enda man kan göra att tänka, och det slutar aldrig bra.
nej, nu räcker det för mig, kan nog lova er att vi hörs senare idag, så vi hörs kompisar!

gammal självutlösarbild ifrån grisslehamn i sommras, minns den så väl.


Kommentarer
Postat av: mary

fin bild :)

2012-02-09 @ 11:45:46
URL: http://maryphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0