04.02.2012 - ny header

hej på er, påbörjade en ny header för ungefär 2 3 veckor sedan men sen gjorde jag helt enkelt inte klart den.
nu hade jag tid idag så då tänkte jag, why not.
det blir ju dock så otroligt dålig kvalite när man gör gifs, så det är en tumme ner!
men jag hade ju haft den andra så himla länge, men vågade dock inte göra någon drastisk förändring så den nya är väldigt lik i sättet ändå hehe.
äsch byter säkert tillbaka snart, men den här får duga så länge.
nej nu ska jag upp och äta wok och sedan ska jag träffa josefine ikväll, får se vad vi hittar på.
blev jävligt partysugen efter malles late night booty call till mig igår, haha fyfan hon var dygnrak.
hon upprepade bara ''jennie, jag vet inte vart jag ska ta vägen''
men den jäveln kommer hem ifrån skidresan imorgon så får klara mig utan min alkis.
äsch, see you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0