03.02.2012 - det är dags för fredagsmys, eller något sådant.

nej, igentligen skulle jag hem till min fina johanna och äta tårta men såfort jag kom hem så dog jag lite.
kylan ute fick mig att inte vilja sätta min fot utanför dörren någonsin igen.
så tyvärr blir jag ensam ikväll, vilket inte alls känns bra, men jag får träffa johanna imorgon iallafall!
nu ska jag iallafall sätta mig, eller aa lägga mig och kolla på någon film till lite gottigott.
och sedan ska jag lägga mig i ett varmt jävla bad och ligga där i ett bra tag!
känns som att min blogg börjar bli en riktigt sådär deppblogg, ber om ursäkt för det!
men jag har ju trotts allt den här bloggen för mig själv, för mig själv sen i framtiden.
jag har den verkligen bara för att minnas, kunna kolla tillbaka när man blir äldre och skratta åt just domdär deppinläggen.
men jag är ändå glad att ni läser och kan kommentera fina ord och sådant!
menmen, nej nu ska jag lägga mig ner, vi hörs nog later! :)

inget stort fan av popcorn egentligen, men cheddar popcornen är ju to die for!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0