03.02.2012 - bara domdär sommarkänslorna

just nu vill jag bara ha sommar. just nu vill jag gå längst en väg bredvid ett guldgult fält. just nu vill jag känna värmen nudda min kropp. just nu vill jag ha sommarlov. just nu vill jag se solen glida fram längst träden. just nu vill jag sitta på en strand med de jag gillar. just nu vill jag hålla den jag älskar i handen och må som bäst. just nu vill jag kunna gå i tunna kläder utan att frysa. just nu vill jag sitta och leka med vit len sand med mina bara händer. just nu vill jag sitta på någon klippa och låta ögonen skåda soluppgången. just nu vill jag bara åka iväg på någon mysig utflykt. just nu vill jag att solen ska skina och att vattnet ska vara lagom varmt. just nu vill jag sitta på en brygga med fåglar i bakgrunden och en glass i min hand. just nu vill jag se att det är grönt på alla träd. just nu vill jag kunna dokumentera alla sena sommarnätter med min kamera. just nu vill jag ge honom en puss med solen i ryggen. just nu vill jag bara cykla tills man tillslut måste vända om. just nu vill jag komma hem från en rolig natt med morgonfåglarna ovanför mig. just nu vill jag bara ha det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0