17.09.2011 - lördag & johannas tjejmiddag

efter tårthandlandet så drog jag hem och johanna till sig, sen vid kvart i sex mötte jag upp henne och kattis i centrum igen.
då drog vi in och handlade tacos till hennes tjejmiddag.
sen så mötte vi upp några tjejer ifrån hennes klass som skulle med.
och när vi kom hem till johanna började vi vara kvinnor i köket, eller jag låg och lekte med albus.
men dom andra gjorde ett riktigt bra jobb hoho!
blev myspys och var jätte trevligt.
vid 12 när det bara var jag och johanna kvar drog vi hem till kathalina som hade typ chilensk party.
hahah kathalinas mamma är så underbar!
menmen, vi hade det trevligt tills klockan blev runt 4 och då drog jag hem och sov.

tog inga bilder hemma hos johanna, så dom här får duga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0