13.09.2011 - trött osvosv

denna dag har varit en riktig jävla jobbig dag.
sov cirkus 2 timmar inatt, i vanliga fall så brukar jag iallafall få sova 4 timmar, om jag har tur.
känner nästan för att försöka fixa sömnpillar, klarar inte av dessa sovproblem!
menmen, gått runt och känt mig som en zombie idag, helt fint.
slutade 5, sista lektionen lyckades jag somna på, men ebba väckte mig som tur var.
hade hunnit sova i en pytteliten stund men tydligen så hade jag ändå inte känt att hon petat och försökt väcka mig.
då är det fan illa.
haha nejmen idag så hade vi orientering på idrotten också.
gick med oliver gurra och simon, och det gick inte så bra haha, tror vi gick lite vilse där i ett tag.
var inte det kuligaste att gå runt i en lerig skog i en timma, fast lite mys var det.
men nu är klockan strack efter 8 ocvh jag ska fan lägga mig i sängen i hopp om att kunna somna.
men jag sätter fan 10000000 spänn på att det inte går fast jag är så trött.

iphone bilder duger alltid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0