16.10.2011 - söndag

okej, igår så drog jag in till värmdö efter att ha varit ute i skogen och fotat med johanna.
natta kajsa & malle hämtade upp mig med bilen vid hemmesta och sen åkte vi till nattas kompis.
var där i ett tag och sedan så tog jag och malle bussen hem.
eller först bussen till slussen och aa ni fattar.
kom hem runt 2 kanske och la mig och sov direkt.
menmen, nu är det söndag och jag ska snart släpa mig själv upp och äta frukost.
jag får verkligen ingen motivation till att äta frukost om ingen kompis är här eller så, lite skumt.
menmen, ska göra det iallafall.
sen ska jag nog ligga inne och kolla på avsnitt av the lying game och chilla galet hela dagen.
men vi hörs nog senare, pusshej.

bjuder på denna höstiga bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0