27.05.2011 - promenix

sov hos matte tills idag då, fast jag hade ingen skolan idag.
så han drog till skolan och jag sov kvar.
han kom hem typ vid tre och satan vad jag hade längtat.
vi var precis ute på en liten promenad med hunden och kameran slank med runt axeln.
btw så färgade jag håret igår IGEN.
har färgat håret varje dag i 4 dagar nu, förvånar mig inte om mitt hår börjar falla av snart.
har använt 8 färgningsförpackningar och slösat runt 800 spänn, eller mamma då.
känns verkligen som att det skulle varit värdare att ha dragit till en frisör  och gjort allt rätt ifrån första början.
menmen, vi ska snart äta mat, friterad fläskfile med ris och sötsursås, åh så gott.
och sen ikväll så ska nog fredagen spenderas med baby hanna talle och eddie.
nu ska jag... göra något vettigare.

finaste du

ja, eh såhär ser håret ut nu iaf, kanske lite brunare irl, men aa nu får håret ta och vila lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0