21.05.2011 - Lördag

okej, eftersom att matte skulle spela i norrköping så åkte han dit och jag stannade tyvärrisen hemma.
men jag mötte iaf simon i centrum och sedan drog vi till east festival som var här i skogås.
och där mötte vi tosse sen och danne & co.
det var fint väder och sådär mysigt osv.
senså skulle tosse på bio med issa men jag ville inte följa med.
dunno, är inte en bio person, har aldrig tyckt att bio är något speciellt.
skönare att liksom sitta hemma och kolla så man kan pausa osv liksom, hahahah åh jag låter som värsta gamlingen.
men aa jag stannade kvar iaf.
senså kom malin, hon skulle sova hos mig men så blev det inte.
vi åkte till tullinge för att träffa fredrik och så drog vi till en 30 års skiva.
var så jävla fucking kul, ahhaha åh vuxna + fulla = <3
dom var så trevliga och alla stod och dansa, det var helt enkelt askul.
jag menar, dom hade till och med 2 slushmaskiner med slush och alkohol i, hahah <3
vi var där tills typ 4 på morgonen då åkte vi taxi hem till fredrik och sov där eftersom det skulle vara jobbigt att ta sig hem där ifrån.
på morgonen åkte vi iaf hem och matte kom över när jag kommit hem.
mamma och jimi har varit borta hela helgen, mormor och morfar har flyttat någonstans långt härifrån, kommer inte ihåg vad det heter men aa.
kommer sakna dom så himla mycket, och lilla chicko.
men aa, det var lördagen det.

kommer att sakna dig min lilla älskade pucko chicko hund.
nu har jag ingen som kan visa vart spökerna i mitt hus är längre, får väl ställa mig och morra åt onsynliga saker på natten jag med nu istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0