18.05.2011 - onsdag

började halv 9 idag eftersom vi hade nationella i matte.
gick åt helvete, men det var inte så förvånande, jag + matte = inte sant.
lol hihihi, fatta ni????????????????+++++
fast senså så var vi ju sanna ;Ppp
vi kollade på någon film sen, typ en kille och en tjej som hamna fram i tiden och världen var som en enda stor sopstation.
vet inte vad den hette man jag hatar sånna filmer.
får ångest, vet inte varför, den var liksom jätte töntig.
inte pga att det handla om framtiden, utan ab att det var en riktigt ångest film, vettefan.
men slutade 20 över 12 iaf, asnice.
och eh nu sitter jag och kollar på top model.
fast nu är jag hungrig.

Ja jag vet att den andra bilden kanske inte är den charmigaste. Men hey, what the hell.

Kommentarer
Postat av: Tanya.

Måste fråga, vilka objektiv använder du?

2011-05-20 @ 15:02:32
URL: http://muratami.webblogg.se/
Postat av: jennie

till dom här bilderna använde jag canons standarobjektiv 18 - 55 mm

2011-05-20 @ 16:36:32
URL: http://jenniephoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0