16.05.2011 - en jävlig måndag

igår så städade jag mitt rum, det tog 3 timmar typ, fattar inte.
i slutet av denna dag så kommer det se likadant ut ändå, hehehhe.
sen runt halv 11 så mötte jag matte hanna och talle utanför huset eftersom dom varit på emmure osv.
ångrar lite att jag inte gick men pengarna var inte på min sida.
äsch fick sova med beb iallafall.
men idag så har det inte varit så kul för mig. haft ångest hela dagen och varit allmänt opepp.
matte börja 8 och jag halv 11 så jag sov kvar.
och jag inbilla mig att det var något som rörde sig i hans hus hela tiden, var så jävla rädd haha.
senså i skolan så ba kändes inget kul.
SEN, så börja jag gråta XDXDXDXDXDXD
fick sån ångest över skolan och sommaren så jag ba tår tår.
så jag åkte hem, och matte med för han kände sig sjuk.
tur att man hade någon fin som kunde trösta, älskling <3
tror att jag ska mörblera om mitt rum idag för att få mitt huvud på andra tankar och sysselsätta mig med något.
hoppas mitt humör blir bättre när vi slutat skolan så jag slipper höra mammas tjat om att jag förändrats och är otrevlig hela tiden ;PpPp.
men aa, jävlar vilket emo inlägg, LOLOLOLOLOL, tragiskt va.

en lite emoledsenhejtycksyndommig bild passar bra


Kommentarer
Postat av: Johanna

har gråtit typ 3 gånger bara den här terminen, hahaha, crybaby... och det där jävla snacket från föräldrar om att man har förändrats och blabla, hatar't.

2011-05-16 @ 15:56:23
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0