07.05.2011 - lördag vol.3

okej, OCH efter bk så drog vi hem till hannis.
vi satt och chillade och var ute på hennes fina balkong lite då och då.
vi gjorde inte så mycket utan vi chilla ba galet bre.
så skönt att hon bor på drottninggatan, så nära till allt, hehe sen fick jag min pucko <3
senså drog vi tillbaka till hanna, fast hennes nyckel hade fuckats så vi kom inte in i porten.
så vi fick sitta där ute i typ 20 min.
så då satte jag och matte oss där på trottoaren utanför hanna medans dom andra kriga lite med dörren.
du satt och sa så fina grejer, åh.
mitt hjärta smälte och jag kunde inte hålla tårarna inne, du är så bäst i världen.
ingen har någonsin sagt sånna fina saker som du sa då.
men vi åkte ifrån hanna 20 i 4 och det är så skönt att det blir ljust tidigt nu.
fick världens sommarkänsla på nattbussen när man varit någonstans på sommarn och ååh, fint.
träffade mysan och adjis på bussen också, dom såg.. trötta ut hihi
sen gick jag och matte hem till mig och la oss i sängen och somnade inte förens typ 6.
var så mysigt att ligga i sängen med morgonsol osv. finast älskling.

naaw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0