26.06.2011 - söndag

morsning korsning.
igår var jag med tosse.
och hon somnade runt 6 7 på morgonen, och jag låg vaken ända till 12.
kunde verkligen inte sova så låg och lyssnade på musik i sängen och hade jätte tråkigt.
sen somnade jag och vi vaknade runt 5 något.
då blev det potatisgratäng och oxfile med rödvinsås, haha fin frukost <3
nu sitter vi här och lyssnar om och om på en jättebra låt.
men senare så ska jag träffa malle julia pch pao, och tosse ska träffa hennes bboy simpenille.
och imorn ska jag träffa beb också.
menmen nu ska jag lägga mig i sängen med tossebosse och lyssna vidare på låten, puss.

brukar aldrig ta spegelbilder med här kommer det en som är typ 3 4 dagar gammal. malles kofta <3
sen ser man ju lite av min gula hall och jimis sönderklottrade rum också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0