11.06.2011 - lördag och årets första dopp yeah

okidoki, lördagen bestod av att dra till huset och kolla band.
sen efter ett tag kom hanna och talle ochh då drog vi till gömmaren och tänkte bada.
vilket vi gjorde också wooopwoop!
men på vägen dit fanns det fett många gamla och övergivna hus.
dom var jätteläskiga och jag ville gå in men alla bangade, astråkiga jävlar.
men men, det var rätt så varmt i vattnet faktiskt, eller iaf jävligt skönt.
åååh bada <3333333333
men aa vi satt där ett bra tag sen och så sitter det typ tre 14 åringa killar där och typ tog fram en varsin öl.
så kommer det fram en kille och en tjej och ba visar brickan.
hah usch vad jag hatar civilare, så himla äckliga, går och låtsas vara ett par typ sen ba hej ska förstöra din kväll.
så ringde dom deras föräldrar och ha fan vad jag tyckte synd om dom.
men vi drog ett litet tag efter, var en bra bit att gå liksom.
senså var i i visättra till typ tre då jag matte hanna talle och hampe gick och la oss.

hanna och jag var fett snygga i likadan bh och pojkvännernas svarta kallingar, hahahaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0