25.12.2011 - aldrig varit så glad

alltså, nu kommer jag att berätta något helt sjukt.
min bästavän, som varit min bästavän sen vi var små och lekte med hamtaro.
haha, ja, just hon har gått igenom allt mellan himmel och jord, men hon har alltid klarat sig igenom det.
hon har varit så otroligt stark.
jag har verkligen älskat att finnas där för dig när du var ledsen, när du behövt mig.
du är sådär underbar liksom.
men iallafall, den här tjejen träffade en kille igenom nätet.
en kille som bodde på andra sidan jordklotet ifrån henne, singapore.
dom har varit tillsammans i 2 år nu utan att ha träffats.
dom har webbat igenom varje dag, dom har sovit med webben på och dom har levt med varandra igenom en liten kamera på en data, trotts tidsskillnaden.
dom har gått igenom så mycket tillsammans, och så otroligt många hinder.
men kvar står dom iallafall.
camilla skrev till mig för en lite mer än en vecka sedan och berättade att hon fått biljetter och skulle åka till singapore nu i helgen.
hon bad mig att inte säga det till någon eftersom att nästan alla alltid har klankat ner på henne och honom, folk har till och med satsat pengar på hur länge det skulle vara, liksom come on!
nu när man vet att man trott på henne igenom allt och att dom äntligen har träffats vill man ju bara skratta i deras ansikten.
men iallafall, hon åkte för att träffa honom, och åh vad hon var nervös, fick sms och man kände verkligen hur nervös hon var, vilket hon även påpekade HEHE.
när jag vaknade upp idag och gick in på hennes facebook fick jag se något jag sett framför mig i 2 år.
men aldrig att det skulle vara så jävla vackert!
jag grät och grät, kände mig lyckligast på jorden, även om det inte ens var jag som var i hennes skor.
camilla jag är så OTROLIGT glad och lycklig för din skull, du förstår inte!
jag älskar dig och det vet jag att maday gör också, men som sagt, han och jag får dela på dig.
puss på er två /jennie the ape

ja den här bilden vaknade jag upp med på dom, förstår ni vad jag menar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0