20.12.2011 - julgranshäng

har varit hos mattis sen i söndags så inte bloggat osvosv, sry.
menmen, nu är det tisdag och jag kom hem för ett litet tag sen.
snön <3
alltså det har varit så himla fint snöfall dom senaste två dagarna, snön verkligen faller ner sakta.
älskar det bigtime!
och nu åker han iväg i en vecka, buhu.
kanske åker dit imorgon efter julavslutningen och pussar hejdå.
wellwell, nu ikväll så klädde vi julgranen.
juste glömde att berätta att syster har kommit hit nu också, underbart!
så hon och jag klädde granen och åt pizza.
åh vad jag blev sugen på cola nu känner jag.
har väl inget mer att skriva just nu så vi hörs nog senare! puss.

och så självklart lite bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0