16.12.2011 - fredagsmys

mattias om 13.12.2011 - i bilder:
matte theng ser ut som att han gillar pussa dig

svar: antar att det där skulle vara lite som en diss, men ja det gör han du som bor på dalgatan ;)


shobre.
idag blev det skola, men kände mig rätt så krasslig osv.
så det blev feber och att stanna hemma ikväll.
så nu missade jag paois tjejmiddag också, ledsen för det!
hoppas ni har kul iallafall.
anyways så kom älsklingen hit och gav mig sällskap.
vi har precis kollat på pojken i den randiga pyjamasen, åh den är så fin.
lite tårar i slutet som vanligt, heheheheheh.
nä men nu ska jag gå till mongot i sängen och låta honom pyssla om mig. lol.
nejmen vi hörs kanske senare!
haha och nu har han hicka igen för typ 5e gången idag, askul!
aja.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0