14.12.2011 - dansa zumba i tumba

idag så var jag uppe rätt tidigt för att göra en sak med min moder.
så det var lättare att gå upp när man gick upp samtidigt som sin älskling, annars är det nästan omöjligt.
men inatt blev jag väckt för tredje gången den är veckan pga dessa jädra mardrömmar.
legat och vridit och vänt, slagits, skrikit och gråtit i sömnen av mardrömmarna.
och då vaknar jag av att mattias försöker lugna ner mig.
sånt där ä fan läskigt, vart fan kom mardrömmarna ifrån?
lätt att somna om sen när man har en sån sjukt underbar fin sak som håller om och pratar förstånd med en.
anyways idag i skolan så hade vi någon slags dansdag, vi dansade zumba och sånt där.
var väl inte det roligaste i livet liksom.
menmen, är hemma nu, och ska sova ensam för första gången på ett tag.
och nu har jag inte några sömntabletter kvar, det här kommer gå åt helvete.
äsch, längtar tills fredag då bebis kommer hit och myser och sover över, det hjälper.
nu ska jag vänta på att mamma kommer hem med chips och dipp så jag kan tjocka i min ensamhet.
pusshej

ebbzor


Kommentarer
Postat av: sofia

läskigt att du och jag inte träffat varandra innan egentligen, jag har ju gått i samma skola som ebba!

2011-12-14 @ 22:05:18
URL: http://stopteasingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0