06.12.2011 - tisdag

igår kväll var det ju typ första ''snöfallet'' om jag har rätt.
vi märkte dock inget förens sen vid 1 2.
när jag och bobbie skulle lägga oss och han skulle ställa klockan sa han att det låg snö på gatan.
då hoppa jag upp ur sängen och sprang till fönstret.
och efter det sprang jag in till zätas rum och sa att det låg snö där ute, då hoppa han upp och kollade ut.
sen gjorde jag så till alla på hela gatan.
och nu överdrev jag kankse lite, men den ligger ju iallafall kvar! inge slask heller!
idag var det så hemskt att gå upp, usch, höll på att somna igenom hela skoldagen, fyfan.
glad att det var mean girls på 4an när jag kom hem för annars hade jag deckat.
nu kom mamma hem så ska se vad vi ska laga för gott för jag känner mig lite hungrig jag!
hör sen.
sushi? äre sushi? DET ÄR FAN SUSHI HEJDÅ!!!

ja som sagt inget att hurra för precis, alldeles för lite!

Kommentarer
Postat av: hejsan hejsan

vem är zäta ?

2011-12-06 @ 19:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0