01.12.2011 - första december

förlåt för dålig uppdatering, har varit hos pojken i södertälje och då glömmer jag oftast bort bloggen.
men nu är jag hemma igen!
nu sitter jag här med illamående oh feber, hoppas inte att jag åker på nå vinterkräksjuka, då dör jag.
försökte precis äta, och det gick inge bra alls.
aja, sånt som händer.
snart är det ju jul, det går så snabbt!
men om det inte är snö till julafton så kan julen dra åt helvete!
är dock ganska glad för att hela släkten kommer att vara här hemma hos oss under jul.
vi har inte haft det så sen jag var liten, men nu går det igen så då kommer både mamma och pappas sida hit och kusinerna och chicko och hela köret.
kommer bli riktigt mysigt känner jag!
nu när mamma kommer hem blir det pepparkaksbak, om jag inte mår för dåligt då.
det är så att både jag och min lillebror har åkt på feber haha!
äsch, det är nog bara vi som ska äta dom där pepparkakorna iallafall!
men vi hörs senare kan jag lova! puss på er.

jag saknar dig redan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0