10.07.10 - sunrise

har precis hållt på att redigera bilder på mig och emma för jag ska göra en liten ''överaskning'' till henne..
mohahhaha busigt av mig :)
men iaf idag kom jag hem från grisslehamn där jag var på en kompis landställe.
det var mysigt och jag badade jätte mycket..
fast jag badar i och försig alltid, det är så himlaaaaa kul!
fast det har varit väldigt jobbigt att vart ute eftersom jag är pollenalergiker..
det blir bara värre och värre för varje år som går!
ska till doktorn nästa vecka och fråga efter starkare mediciner eftersom de jag har inte funkar -.-
så ja den största delen av lovet har jag kliat mig i ögonen och näsan och nyst.. KUL
men men lägger in 3 bilder nu, peace

bilder från min födelsedags-natt-promenad (1:a juli) fast det var morgonen till 2:a juli dåra..
jennie emma och linnea
(bilden i mitten kan man till och med se dom röda ögonen -.-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0