24.12.2010 - julafton

okej.... julafton.
började väl med att vi åkte till mormor och morfar runt 2.
senså kollade vi på kalle anka, eller aa alla dom där olika disneygrejerna
rätt så mys tbh
well senså åt vi mormors goda mat.... omnomnom hennes köttbullar <3
aa sen typ vid 6 eller något så öppnade vi julklapparna.
duktiga jag som fick läsa hihihi.
fick typ pengar, kläder, parfym osv osv.
sen så satte morfar på en skiva han hittade med typ ravemusik på som min storasyster var med i.
eller aa hon hade typ sagt ''no choice'' när hon var liten, så hade det klippts in i låten.
så hahaha blev det till världens jävla rave fest.
slutade med att alla dansade förutom pappa, som hade maginfluensa, och mormor som kollade på.
haha sjukt värd julafton <3
när ja kom hem så gick jag till malle typ kl 11 och sjöng singstar osv med malle, linnea, amanda och julia.
jag suger på'et....

okej en bild som jag bara tog för att kolla hur ljusinställningen såg ut.
men den blev jävligt julig av sig så..... aa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0