Lördagen den 8 oktober, 2016.

Detta var inte igår, snarare sisådär tio månader och sjutton dagar sedan.
Jag fick kämpa för att ens komma in här, eftersom att lösenordet satt där långt bak i huvudet, någonstans.
Men, mycket har hänt sedan senast och jag vet inte ens vart jag ska börja, jag kan väl iallafall börja med att säga att jag flyttat hemifrån, blivit blond, jobbar nästan två heltidsjobb och fotar i stort sett ingenting, hehe.
Kanske man kunde anta med tanke på den stora tomheten av inlägg, men jag ska försöka ta ikapp lite, göra några inlägg och lägga upp de få bilder som har tagits under detta (nästan) år.
Ett inlägg med massa bilder från mobilen kommer nog komma också, eftersom det fortfarande är mobilen jag tar mest (läs alltid) bilder med.
Hur som helst, tänkte börja med att dela med mig av några bilder från Anneli & Jörgens bröllop som jag fick äran att gå på för några helger sedan borta i Eskilstuna. 
Jag försökte att bara njuta och inte fota allt för mycket, men det fanns tyvärr inte en chans för det, att se saker genom en lins kan ibland ge mitt lilla hjärta lite extra kärlek, så det var så det fick bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0