Torsdagen den 24 september, 2015.

En av mina absoluta, ABSOLUTA, absoluta favoritfilmer genom tiderna är The mortal instruments: city of bones.
Jag kan nog inte ens räkna hur många gånger jag har sett den och som mest har jag sett den tre gånger på en och samma dag, haha.
 Den dagen man fick reda på att det inte skulle komma en två började jag bokstavligt talat gråta, det kändes nästan som om mitt liv var över. 
Visserligen håller dom ju istället på att göra en serie som ska heta Shadowhunters, men eftersom varken Lily eller Jamie är med, så är jag väldigt otaggad på att börja följa den.
Men, efter denna långa tid så kollade jag runt efter lite böcker på nätet och bestämde mig för att slå till.
Det är en serie på sex böcker, men eftersom inte alla är översatta till svenska än så börjar jag med de tre första och jag är så himla extas över att börja sluka dessa, det blir nog ingen sömn i natt inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0