Tisdagen den 15 september, 2015.

Sjukt vad fyndiq levererar när det gäller leveranstid, man behöver inte gå och vänta länge alls.
Så detta trillade ner i min brevlåda och nu är det bara att vänta på gelen.
MEN, nu måste jag berätta en ännu sjukare grej än fyndiqs leveranstid, utan att hur stor (alltså ärligt, hur stor) är oddsen att en tjej ringer mig idag och säger att hon har fått ett paket som det står mitt namn på.
Hur stor är oddsen att denna tjej ringer mig just när jag fått de nya grejerna jag beställt och säger att hon har fått ett paket nagelkit, hem till henne, i gnesta(!!!!!).
Detta jävla paket jag aldrig trodde skulle dyka upp efter alla dessa veckor, dyker upp bara några dagar efter att jag beställt allt nytt.
Den vanliga turen helt enkelt, men om jag ser det från den ljusa sidan så har jag ju dubbelt av allt nu istället och det kanske är lika bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va heter dom där fingrarna finns dom att köpa på fyndiq?😊

2016-06-13 @ 00:27:12
Postat av: Anonym

Va heter dom där fingrarna finns dom att köpa på fyndiq?😊

2016-06-13 @ 00:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0