Tisdagen den 1 september, 2015.

För ungefär två månader sedan bestämde jag mig för att försöka mig på gelenaglar efter att min mor tjatat på mig i år och dar och eftersom jag alltid har tyckt om att pyssla med naglar och nagellack.
Så jag trillade in på tradera och beställde ett startkit, och efter 2 veckor fick jag min uv lampa, men tyvärr inte resten.
Alltså inte gelen och alla redskap, så jag mejlade till säljaren och efter några mail fram och tillbaka så skulle dom skicka allt igen.
Sex veckor senare och jag har fortfarande inte fått något, mina nerver börjar krypa innanför skinnet.
Idag fick jag lite mer glitter ner i brevlådan som jag beställde från wish för en månad sedan, och det fick mig att bli arg igen.
Jag ger det en vecka till, sen vet jag inte om jag beställer nya redskap, eller om jag ska strunta i det.
Fast jag menar, jag kan ju inte slänga allt glitter jag samlat på mig de senaste månaderna!
Och förlåt för detta arga inlägg föresten, jag skyller på höstvädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0