Tisdagen den 5 maj, 2015.

I brist på annat denna tisdagskväll så försökte jag hitta något att fota, vilket slutade upp i ovan.
Jag har fått lite av ett beroende när det gäller att beställa hem föremål från internet, vilket jag nästan aldrig gjorde förut.
Nu, nu vill jag knappt gå i butiker eftersom att det är så mycket roligare att scrolla runt på olika hemsidor och råka klicka hem lite dittan och dattan.
Jag beställde hem ett tiotal piercingar från en hemsida förra veckan, mestadels till min medusa, men även till min navel som har haft samma piercing i över fyra år, så det var väl lika bra att slå till när det var så billigt.
Tråkigt nog så valde jag att ta bort medusan dagen efter (det här med beslutsångest), så nu har jag massa piercingar jag inte kan använda, men men.
 Nu får jag fortsätta att vänta på mina tre par skor och fyra klänningar som befinner sig någonstans i världen påväg till mig och det är ju så otroligt spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0