Tisdagen den 17 mars, 2015.

För lite mer än en vecka sedan beställde jag hem lite läppstift från internet, från england för att vara specifik.
Från en hemsida beställde jag tre läppstift i läppglans format så att säga, och dessa kom igår.
Nöjd, nöjd är bara förordet.
De var så sjukt bra och smidiga att jag direkt gick in och beställde hem fyra till av den kollektionen.
Och för att inte tala om priset, tre pund styck betalade jag, vilket ungefär landar på fyrtio kronor styck.
Med tanke på att man nästan får betala MINST tvåhundrakronor för ett bra matt läppstift här i sverige, så kan jag ju vara rätt glad över att jag fick tre, inklusive frakt för mindre än så.
Hur som helst, jag glömde fota den mörkaste, vilket hade en plommonlila nyans, som även blev min favorit.
Den som hade en orange ton var kanske lite för neonfärgad för en vardaglig/festlig jennie, men det kommer nog tillfällen för den också ska vi se.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Gud vad fin du är och alla bilder du tar :)

Vad hette hemsidan, har letat efter sånna där läppstift? :)

2015-03-21 @ 12:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0