Tisdagen den 9 juni, 2015.

Nej nu börjar jag bli så jädra arg, och jag tror nog att jag gett upp.
Flera gånger har jag försökt mig på att göra en ny header, men det vill aldrig fungera!
Jag vill ha min i gif-format, men så fort jag lägger upp den här på bloggen så fungerar det inte, vilket det alltid gjort förut.
Med tanke på att jag satt uppe till tolv på natten igår för att göra klart allt i photoshop, för att sedan märka att det inte fungerar, IGEN.
Men men, slut på klagandet för nu ska jag ut och fånga kvällssolen med johanna, behövde bara få ut lite frustration innan.
 
(Ps, ack den som ger sig. jag gav det ett sista försök och sökte mig runt på internets värld, och löste det tillslut, woho)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0