Fredagen den 21 augusti, 2015.

Nu är klockan 00:06 och alltså är det äntligen fredag igen.
Men det har varit en sömnlös kväll för mig, så jag slutade upp framför stjärnorna.
Förr fotade jag stjärnorna väldigt ofta, vilket jag märker att jag helt tappad greppet om.
Här ovan försökte jag få med hur jorden snurrar, men det blev för kallt tillslut så jag gav upp.
Ska försöka skapa en liknande bild, fast lägga ner mer energi så den inte blir lite kornig och skakig som denna blev.
Fungerar inte riktigt att fota där alla gatulampor och fönster lyser upp, så nästa gång ska jag ta mig ner till vattnet eller ut på landet, och då kan det nog bli bra!
Men nu märker jag att jag är trött, eftersom jag babblar på så förfärligt, så jag säger godnatt istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0