fredagen den 31 januari, 2014.

fastän det gått över en månad sedan jag uppdaterade här så tittar ni fortfarande in, och det ger mig nästan lite skuldkänslor. 
och jag skäms över att jag kommer tillbaka med en gammal bild också, men så kan det gå.
sedan senast har det blivit ett nytt år och massa andra saker jag inte riktigt kan komma på nu, men eftersom att det inte finns några foton att dela med mig av just nu så struntar jag i dagarna som gått!
igår lyckades jag iallafall ta sönder min mobilskärm på gymmet, första gången någonsin jag tagit sönder en mobil på flera år, visst har dom blivit bestulna och så, men det är ju inte relevant hehe.
jag vill verkligen börja blogga igen, ha glöden för fotografi som jag en gång hade, men hur töntigt det än låter så finns det faktiskt inte tid för det!
jag tror att jag kommer få tillbaka det ovanstående när det blir varamre ute, när man har lite mer att fota så som sena sommarkvällar och mina vänner, men det märker vi helt enkelt, annars hörs vi när vi hörs återigen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0