söndagen den 8 september, 2013.

vart äpplet kom in i bilden får min mamma stå för, den passade tydligen in bra tyckte hon. 
det var ett tag sedan jag fotade en sådan liten grej som mina kläder, därför tänkte jag att det vore något man kunde göra idag.
men, igår så firade jag och johanna hennes sista vecka som sjutton, och i stort sett hennes sista olagliga alkholpåverkning.
ganska sjukt hur vi kan ha kul bara vi två, en lördagskväll med alkhol och musik, tror att jag till och med dansar mer då än vad jag oftast gör ute på krogen.
nu har nedräkningen börjat, och det är bara fyra dagar kvar, eller fem beroende på hur man räknar, och jag vet faktiskt inte hur man räknar rätt, men vad gör det om hundra år, jag vet iallafall att det är nära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0