Torsdagen den 17 oktober, 2013.

detta var alltså en kommentar till senaste inlägget ''Jag vill inte glömma hur det kändes, men jag orkar inte minnas allt som hände'', vilket inte står ovanför kommentaren av någon anledning. 
men svaret är ingen, jag har väldigt, väldigt sällan en rubrik som handlar om någon eller något, utan att jag helt enkelt bara är en riktig sucker för svenska lyrics. 
en måndag, onsdag eller söndagskväll och så vidare kan jag sitta och kolla upp texterna till mina favoritlåtar eller låtar jag tycker om och skriva ner texterna som jag själv tycker är fina, utan någon speciell baktanke.
men det var bra att du frågade iallafall, vem du nu är!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0