Lördagen den 26 oktober, 2013.

hatar att jag blivit så otroligt dålig på att hålla denna hemsida uppdaterad, eller att jag i över huvud taget har tappat lite av mitt fotointresse, just nu.
känns som att jag varken har tid eller ork att ens ta fram min kamera, och det känns!
hur som helst, igår gjorde jag något som jag faktiskt inte alls tycker om att göra, vilket var att gå på bio. 
jag är verkligen ingen biomänniska, för mig är bio bland det onödigaste jag vet om faktiskt, men ibland kan man väl göra ett undantag eller två. 
efter bion gick vi ut till några barer tills jag ramlade innanför dörren vid halv fem tror jag. 
men nu så, nu är det lördag igen och jag får helt enkelt se vad som händer, men någon bio tvivlar jag starkt på iallafall!
by the way, hur sjukt är det inte att det är mindre än två månader kvar till julafton, jag känner liksom sorg och längtan på samma gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0