söndagen den 3 november, 2013.

för en gångs skull tänkte jag att, nej nu tar jag med mig kameran och fotar en massa. 
men ack nej, jag glömde till och med bort att jag hade med mig den tills klockan blev runt halv tre och jag skulle röra mig hemåt. 
så jag tog fram den, sprang runt och fotade de som var kvar och vips så blev det lite liv här på bloggen iallafall.
hur som helst, amanda och emma på bilden högst upp var de som firades denna kväll. 
nu är det en tråkig och mörk söndag och snart en ny vecka, men jag fick ju iallafall förlängt i ett halvår på jobbet förra veckan, så imorgon kan jag känna mig ett snäpp vuxnare på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Var gör du effekten?

2013-11-04 @ 20:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0