Måndagen den 4 november, 2013.

jag fick tyvärr inte vara så vuxen idag, utan blev istället sängliggandes hela dagen. 
har varit förkyld i flera veckor nu och tyvärr har hostan tagit över, jag tror att jag sammanlagt hade sovit någon timme innan jag skulle upp för jobbet.
jag vaknade upp var tionde minut kändes det som av att jag hostade så mycket att jag fick panikattacker och blev helt kallsvettig, men jag lever ju, eller hur. 
hur som helst har jag städat mitt rum eftersom att jag har varit ganska så duktig på att kasta allting runt omkring mig på senaste, men att nu få lägga sig i ett helt nystädat och ljustänt rum är ju inte det värsta. 
och till dig som frågade hur jag gjorde effekten på bilderna i inlägget under så använder jag inställningen AV på kameran som sköter ljuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0