Fredagen den 29 november, 2013.

eftersom att jag bor så pass nära mitt jobb så har jag lyxen att kunna gå hem varje rast, och det tar jag vara på.
hur som helst, igår blev det årets första pepparkaksbak, och tragiskt nog så blir det nästan tråkigare för varje år som går, för varje siffra högre man fyller det vill säga.
fick iallafall något att fota, för det finns faktiskt inte så mycket att fota längre, det är mörkt när jag går till jobbet och mörkt när jag går hem, och det är faktiskt inte lika kul att fota när det är mörkt.
hur som helst, nu har tiden rullat iväg lite snabbare än vad jag trodde och det är dags att gå mina högst trettio sekunder tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0